Tu si na cosa grande pe me

不認識自己的人,可以同時跟不同的人隨便談戀愛
瞭解自己的人同時只跟一個人談戀愛
瞭解自己和自己對象的人只願每天都跟那個人談戀愛
—江書宏



妳在我心中如此意義非凡
讓我如此醉心於戀愛
當妳看著我時
在我們四目相交之際,我暈眩了

請妳告訴我
當我也這樣深情注視著妳時
是否妳也有相同的感動?
但為何妳從不言不語不暗示..
為甚麼呢?

求妳說出來吧,只要一次就好!
說妳也有顫動
說妳也愛著我
像我一樣、像我一樣、像我一樣
愛.妳.

妳在我心中如此意義非凡
是連妳自己也無法想像的
妳是我從不曾有過的絕無僅有
這樣的愛情,刻骨銘心的愛情

Tu si na cosa grande pe me.

Na cosa ca m fa 'nnammurà.

Na cosa ca si tu guard a me,
m n mor accussì, guardann 'a te.

Vurria sapè na cosa da te.,
pchè quann i t guard accussì,
si pur tu t sient e murì e nun mo' dic,
e nun mo' fai capì. Ma pchè. 

E dill, na vota sola, si pur tu stai trmman.
E dim, ca m vuò bene.
Cumm'io, cumm'io, cumm'io voglio bene a te.

Tu si na cosa grande p me.
Na cosa ca tu stes nun sai. 
Na cosa ca nun 'aggià vut mai, 
nu ben accussì, accussì grande.

E dill, na vota sola, si pur tu stai trmman.
E dill ca m vuò bene.
Comm'io, comm'io, comm'io voglio bene a te.

Tu si na cosa grande p me.
Na cosa ca tu stes nun sai.
Na cosa ca nun 'aggià vut mai,
nu ben accussì, accussì grande.

Accussì grande. Accussì grande.

沒有留言:

張貼留言